Markant gelegen in zakelijke omgeving nabij de Oude Haven van Huizen zijn diverse kantoorunits beschikbaar in het moderne kantoorgebouw Lumen. De ligging grenzend aan de buitenring maakt het kantoorgebouw uitstekend bereikbaar vanaf de snelwegen. Op loopafstand bevindt zich een bushalte met van daaruit goede regionale busverbindingen. Bovendien bevindt zich het “oude dorpscentrum” op loopafstand.
De eerste verdieping is in gebruik bij Lidl, een deel van de tweede verdieping is gehuurd door Zig Websoftware. De derde verdieping is deels in gebruik bij Vivium.
Bij de entree worden een aantal aanvullende diensten door verhuurder geleverd, waaronder receptie- en telefoondiensten, vergaderruimte en catering.
Vloeroppervlak:
Het gebouw is totaal circa 10.335 m² groot. De verdiepingen zijn in vleugels verdeeld. Het navolgende is beschikbaar:
Derde verdieping:
Vleugel B circa 608 m²
Vleugel C circa 526 m²
Opleveringsniveau:
Het gehuurde wordt in de huidige staat opgeleverd inclusief de navolgende voorzieningen:
– centrale entree met personenliften;
– systeemplafond cq “open” plafond inclusief verlichtingsarmaturen;
– aansluitpunten voor pantry’s per verdieping;
– brandmeld- en ontruimingsinstallatie;
– toiletgroepen;
– kabelgoten met elektravoorzieningen;
– vloerbedekking;
– geschilderde bouwkundige wanden;
– glasvezel, kan uitgebreid worden naar de verdiepingen.
Parkeergelegenheid:
De parkeergelegenheid op eigen terrein is zeer royaal. De parkeernorm bedraagt 1:50. De parkeerplaatsen zullen naar verhouding worden verdeeld in het geval van deelverhuur. Bij het gehuurde is tevens gratis een overdekte fietsenstalling beschikbaar.
Huurprijs:
De huurprijs bedraagt € 90,- per m² per jaar exclusief BTW.
De huurprijs dient bij vooruitbetaling per kwartaal te worden voldaan.
Parkeerplaatsen:
De huurprijs bedraagt € 250,- per plaats per jaar exclusief BTW.
Servicekosten:
Huurder is een voorschotbedrag servicekosten verschuldigd ter grootte van € 45,- per m² per jaar exclusief BTW. inzake de navolgende door verhuurder te verzorgen leveringen en diensten:
• energieverbruik (gas en elektra) inclusief vastrecht, diensten en belastingen in gehuurde en gemeenschappelijke ruimten;
• waterverbruik inclusief vastrecht, diensten en belastingen;
• reinigen algemene ruimten en onderhoud tuin en buitenterrein;
• onderhoudskosten en periodieke controle van lift-, cv- en elektriciteitsinstallaties;
• kosten van glasbewassingsinstallatie, schoonmaken beglazing en toiletgroepen incl. verbruiksmiddelen;
• onderhoudskosten en periodieke controle van beveiligingsinstallatie;
• beveiliging;
• diverse onderhoudswerkzaamheden;
• ongediertebestrijding;
• huismeestertaken;
• vuilafvoer;
• receptiedienst
• 5% administratiekosten.
Jaarlijks zal verrekening tussen partijen plaatsvinden aan de hand van de werkelijk betaalde nota’s.